måndag 7 maj 2012

Min dag

Dagen har ungefär varit såhär, pappa och lillebror väckte mig 6 med presenter osv, i skolan fick jag många gratulationer, stallet gratulationer där med, och nu kom jag hem och för att mötas av en god middag hämtad från restaurangen Sture i stan samt goda efterrätter. 


Och lite presenter.
En sminkväska/clutch/vad man vill från Face, hade egentligen önskat mig en mer illgrön men älskar den mintfärgen som dock inte riktigt kommer fram på bilden.

Av några av mina kusiner fick jag detta supercoola armband från Liebeskind Berlin, gillar det så sjukt mycket! Väldigt nöjd.

Och of course mina lovely shoes, fast dem fick jag ju för några dagar sedan då de kom med posten. 

Lite annat smått och gott som böcker och pengar har jag också fått, och de kommer behövas, speciellt pengarna när jag nu ska till London om dryga en och en halv vecka. 

Det blir ännu lite mer firande imorgon då min mamma och lillasyster kommer hem från en resa de har varit på! Nu avslutar jag dagen med att lyssna på härlig musik i köket och baka kanelbullar vilket var läxa till idag fast jag glömde och sa att jag glömt pappret.. hehe. Dock börjar jag bli lite för mätt på deg just nu... 

Puss ❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar