måndag 26 september 2011

Engelska & nagellack!!

Hej hej!

Idag hade jag gympa i skolan och kände att jag verkligen behöver börja springa igen! Brukar springa 2 gånger i veckan men förra veckan hann jag inte, jag tror jag sprang en gång men iaf!

Jaja kom precis hem från stallet, där naglarna alltid förstörs. Om man har målat dom försvinner det och har man för långa bryts dom på en gång, jättestörigt!

I morse hann jag inte lägga in en outfit men nu ska jag måla naglarna. Här är lite tips på bra nagellacksmärken,


Mavala, en av de absolut bästa nagellacken enligt mig. De torkar snabbt och har jättemånga fina färger!



Här är Isadora nagellack. De har oxå jättemånga fina färger och torkar ganska snabbt om 




man bara målar tunna 



 men många lager! (vilket är ett bra knep överhuvutaget).










Nu ska jag plugga engelska till imorgon som jag inte ens har kollat på. Smart jag e !.. 





Bye J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar