söndag 25 september 2011

tillbaka från London!

Hii!
I'm back from London!

I helgen har jag varit i London som ni säkert  vet om ni har läst tidigare inlägg.
Det blev en dags shopping, i lördags. Först var vi på Harvey Nichols, sedan Harrods och sist men Absolut inte minst Westfield. (De ska förresten bygga ett nytt Westfield i London som tydligen ska bli ännu större!) Lite random där men. Sedan sa min kusin att det hade varit rea på Harvey Nichols eller så var det Harrods, för ett tag sedan och att allt bara hade varit inslängt i hyllorna o typ ganska billigt. Eller ja det kan väl inte vara billigt där men iaf! Så när jag hörde det jag bara, ååå varför va jag inte här då!!

Jag hade tänkt att ta med min kamera och dator för att kunna blogga där ifrån men såklart glömmer jag båda två. Annars hade ni fått en massa Londonbilder nu!

Här är ett minne iaf.


Och dagens reseoutfit:



Kommer nog hinna en 'outfit of the day' imorgon innan skolan oxå så kolla in den under dagen!


Nu ska jag duscha o sova!
Puss J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar