onsdag 28 september 2011

Lite försenad outfit 28/9

Heej!

Jag har upptäckt att bästa tiden att blogga e på morgonen för då är outfiten precis fixad och läsare ser under dagen hela dagen!

Jaja i morse hann jag tyvär inte men från och med nu ska jag lägga in det i tidsschemat! Sedan är det ju oxå smart för man kommer ihåg vad man har haft på sig de senaste dagarna.

Här är dagens outfit iaf även om den är försenad, men bättre sent än aldrig.



Här ser ni

Linne: Fifth Avenue Shoe Repair
Byxor: Zara (NY)
Halsband: Efva Attling
Armband: Diddi 



 Byxorna älskar jag verkligen. Har inte någon speciellt bra förklaring på vilket material det är men en kompis sa idag när hon såg dem att de såg ut som 'tomtebyxor'. Ja jag vet inte me  det är den bästa förklaringen, hur man nu ska tolka den! 

Håller på att välja tapet, ska flytta upp på vinden. Där finns det egen toalett o så, så underbart härligt! 

Ses /J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar