onsdag 28 september 2011

Tidig outfit 29/9 & after work shopping!

Idag har jag lagt in outfit-tiden på morgonen. Det gick inte särskilt bra för jag visste inte vad jag skulle ha på mig så jag får mindre frukostrid. Nu äter jag frukosten framför datorn, börjar 8 så ganska stressigt, men!

Tyckte att jag hade haft lite mörka kläder den senaste tiden så idag blev det:



Tröja/Kofta: Boss Orange
Shorts: Forever 21


Efter satte jag ett färgglatt halsband, 2 färgglada armband och kneehigh strumpor till oxå men fick inte me dem på bilden.

Idag e det After Work Shopping i stan. Stan har öppet till 8 och det är typ rea fast de rear inte ut de gamla plaggen som annars så det e ju skitbra.
Jag ska dit!!! Jag vet inte hur jag ska hinna skolan, stallet, stan och ut och springa men på nått sätt hinner jag alltid!

Det ska vara någon sorts pjäs i skolan idag så det e chill, slipper typ 2 lektioner!


Bye bye J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar