fredag 30 september 2011

Fredag.. elr lördag

Heej.

Hade några kompisar här som precis gick hem. Kände att jag inte kunde gå o lägga mig nu så då tänkte jag göra ett inlägg.

Här är iphone-skal elr skydd som jag skulle kunna tänka mig.


Miu Miu - LEATHER iPHONE CASE - mytheresa.com GmbHMiu Miu - LEATHER IPHONE CASE - mytheresa.com GmbH
Det blå är ju lite coolare fast det svarta mer stilfult. Om jag hade fått välja hade jag nog tagit båda två. 
Om man får drömma lite!


En sak jag älskar är Marni halsband. Lite exempel
Marni - CRYSTAL NECKLACE WITH SELF-TIE SASH - mytheresa.com GmbHMarni - RING NECKLACE - mytheresa.com GmbHMarni - JEWELLED NECKLACE WITH SELF-TIE SASH - mytheresa.com GmbH

Ännu en sån sak man bara drömmer lite om. Men när jag blir rik ska jag köpa ett sånt! Säg vad ni vill.


En sak inom skovärlden jag är svag för är ballerina. Jag har några stycken, bla Tory Burch som ser ut såhär 


Tory Burch - CLASSIC REVA BALLERINAS - mytheresa.com GmbH
Denna designen tycker jag är den finaste. Den finns i jättemånga olika färger och material.

Sedan älskar jag Marc Jacobs 'mus-skor'
Marc by Marc Jacobs - LEATHER BALLERINAS WITH STUDS - mytheresa.com GmbH
Dessa tycker jag är sååå coola. Vill typ ha dom! Fast jag har ett par andra som jag inte hittade på nätet. Ska lägga upp dom någon dag. 







borde nog gå o lägga mig tror jag.

Gonatt J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar