lördag 1 oktober 2011

SSS, träningsschema


Jag känner mig ganska duktig idag faktiskt, har precis varit ute o sprungit, ska nu ner på stan och fixa lite. Alltid lite som behöver fixas på stan! Sen ska jag ner till stallet och rida, en som jag tränar för kommer idag så det ska bli kul. Sedan ska jag bort på middag, vilket nog kommer bli rätt så mysigt! 

Jag har konditionstest på måndag och så har jag inte sprungit på typ en och en halv vecka, så jag har lagt upp ett litet schema. 

Måndag: gympa i skolan, rida
Tisdag: gympa i skolan, läxdag
Onsdag: läxdag & kompisdag
Torsdag: springa med hästen 
Fredag: rida
Lördag: rida & springa
Söndag: rida

Såhär ser mitt tränningsschema ut. Kommer kanske inte kunna hålla det helt, men så gott det går!

Kanske lägger upp lite stanbilder sedan om jag köper något!

J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar