söndag 2 oktober 2011

gårdagens..

Asså jag gjorde ett inlägg tidigare idag men sen bara dog datorn så jag hann inte publicera och då försvann det. men, men.

Jag har inga speciella modetips elr outfits på hjärtat idag, men gårdagens såg ut såhär

 
Linne: Scotch R'belle
Halsduk: Burberry
Skor: Tory Burch

 Sedan var jag på Åhlens bara för att kolla vad som fanns. Där hittade jag ett par haremsbyxor. (ovan)
Fast jag köpte inte dom för dom kostade typ 800 kr, tyckte det var ganska onödigt för gillade inte dom så väldigt mkt!




Jag ska föresten göra om i mitt rum, elr jag ska flytta upp på vinden för där finns egen toalett och sådant så det är överhärligt! 
Men iaf om ni är intresserade så ska  ha denna tapeten på vägarna.



Lite sådär väldigt intressanta saker.. hm! 
Men nu ska jag plugga fysik för jag har prov kl.8 imorgon, härligt, härligt!


Puss & Godnatt 
J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar