lördag 26 november 2011

Godmorgon!

Igår hann inte jag göra något inlägg för jag hade bråttom till skolan, sen till stallet och sedan skulle jag ut och äta med några kompisar.
Det blev lite väl stressigt från stallet till restaurangen för vi hade motvind hem när vi cyklade och ja iaf! När jag kom hem var klockan fem i halv 7 och vi skulle gå till bussen fem över halv! Och då hade jag ju cyklat hem skitsnabbt så jag var helt svettig! Men iaf så hann jag springa in i duschen och kasta på mig kläder! Jag hann faktiskt på 10 minuter!!! Det är faktiskt rättså grymt! Fast vi missade bussen och jag hann inte ta någon outfitbild. Det var lite synd för outfiten var rättså cool!

Men iaf, idag ska jag först ut och springa med min hund om en stund, ska bara smälta frukosten lite.. Sedan ska  jag till stallet, och sen vill jag till ikea och köpa lite saker för jag ska ju flytta upp på vinden men det blir nog inte så men iaf!
Jag måste plugga också för jag har flera prov snart som jag måste plugga till och så. Vi får se.

Min kompis är i sthlm och jag ska dit nästa helg för jag ska träffa mina kusiner, fast de är små typ 8 år eller yngre så det kommer inte vara så jättekul. Därför var det lite synd att jag inte skulle dit denna helgen för då hade jag kunnat träffa min kompis och så har vi en gemensam kompis där uppe fast jag ska nog försöka träffa honom iaf men jaja.

Ja nu ska jag ut o springa!
Hörs J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar