lördag 26 november 2011

gryta och lussebulle!

Nu sitter jag och äter lussebulle och gryta från spoonery, som är en restaurang i slottsstaden nån stans. 
gott, gott!


Jag har inte hunnit blogga så mycket de senaste dagarna men det är för i fredags hade jag prov som jag var tvungen att plugga till och sedan när jag kom hem fick jag skynda mig jättemkt till stallet för att jag sedan skulle ut och äta med några kompisar. Men när jag hade skyndat mig hem från stallet så hade jag bara 10 minuter på mig att duscha och fixa mig tills vi skulle gå till bussen! Riktigt stressigt!

Det är lite tråkigt för jag vet inte riktigt vad det är med mig, jag är typ halvt sjuk för jag är jättetrött hela tiden! Fast jag hostar rättså mycket också så jag tror jag är lite sådär halvsjuk! :(

Love, J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar