onsdag 2 november 2011

Tillbaka från Istanbul!



Aloohaa!

Back from Istanbul.

Jag har inte kunnat blogga från Istanbul för hotellet hade inget internet o så hade det kostat sjukt mkt, och så vidare bla bla bla...
Men iaf. Det har varit kul. Inte direkt min typ av stad, den var typ jättestor och det var jättemkt trafik osv, men jag va ju där med mina kusiner så det blev bra iaf!

Jag hade med min kamera för att kunna ta lite bilder men tydligen hade den dåligt batteri och jag hade inte tänkt på att ta med en laddare. Så det blev mobilen resten av resan!

Lite bilder:






Jag tänkte inte på att ta outfitbilder men okej 1 blev det!

Här e mina Marc by Marc Jacobs 'musskor'! Love them! Fast dom e inte jättesköna.
Här är en av kvällarna när vi skulle ut. Den e väldigt mörk så ni ser nog inte riktigt men iaf hade jag ett par shorts i 'kostymtyg' från AGUA, skorna ovan, och sedan en pälsväst från PINKO.

Ska sätta mig o läsa min bok med en kopp honungsvatten, sedan ska jag hämta hem ponnyn senare. Fast just nu känner jag mig lite sådär småsjuk!

PussHej J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar