torsdag 27 oktober 2011

Packing for Istanbul!

Hallåå!

Just nu packar jag förfullt inför Istanbul imorgon.


Ska ju bara vara borta i 4 nätter men man vet aldrig vad som kan behövas så jag brukar packa lite mer än vad jag behöver..!








Skorna på bilden ovan e de jag tror att jag ska ha med. ljusbruna loafers: A Pair, Silver/gråa ballerina: Tory Burch, Guldiga: Tods, svarta höga: Zara. De i påsen är Marc by Marc Jacobs.



Dessa går jag runt i just nu och de är från Tommy Hilfiger.















Var så hungrig så gjorde lite pack-mellis. Biffar med fetaost i från igår med tsatsiki till!


 
Denna underbaring ska ju såklart med! 
Köpte den i London för mina försäkringspengar. Den var dyr men den ska följa mig livet ut!!


 
Denna mysiga har jag på mig när jag packar! 

Nu måste jag förtsätta!
Jag ska försöka blogga från Istanbul så kolla in under helgen. Annars blir det på tisdag nästa gång!!

Hoppas ni får en rolig fredag i skolan imorgon ;) !

Puss J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar