torsdag 22 december 2011

Bara en snabbis.. i onepiece!


Heej!

Jag höll typ på att  dööö imorse när mamma väckte mig vid 7.. kanske inte så komstigt.
Men iaf, sedan träffade jag en av mina bästa kompisar i stallet så då vakna jag till lite.

Nu sitter jag på sängen i mitt rum på landet och håller på att packa upp, fast jag pallar inte..! mina kusiner och lillasyster är iväg på typ väla och kollar runt fast det är väl ändå inte så roliga affärer där? Eller jo mamma sa att det finns en spirit stores- affär där men eftersom det ändå finns en i Malmö som antagligen är större? Missar jag väl inte nått, eller så mycket!, hoppas jag.?

Upppackningen går ju som sagt lite trögt.. Jag tycker det är ganska kul att packa, iaf när man ska iväg men att packa upp är typ hemskt..!
Jag paaaallar inte....

Nu hänger jg bara runt i min supermysiga onepiece!!
Kram J!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar