onsdag 21 december 2011

packning, jag gråter bara i regnet!

Heej!

Imorgon kommer mamma väcker mig vid 7 för vi ska vara här ifrån vid kvart över 8!!!! Shiiit, jag vet inte om jag pallar. Men vi ska först åka och hämta Cooper sedan till hans ägare och lämna honom där och sedan äntligen till landet! Det ska bli underbart skönt. Bar chilla heeela lovet!
Inte för att jag inte gillar det här hemma, verkligen inte! men jag måste typ iväg här ifrån nu! Sedan har jag en plan frö nästa termin..

Iaf , nu håller jag på och packar, eftersom jag ska iväg så tidigt imorgon så hinner jag inte! Eller ja, jag pallar inte gå upp typ klockan 5, nu har jag packat i två timmar, och då har jag bara lagt fram kläder...


jaa, lite kaos...
Fast allting kommer jag inte packa ner för jag väljer alltid bort lite i sista stund. Men iaf kaos!! 

Idag på skolavslutningen var det några killar som sjöng/spelade Jag gråter bara i regnet med newkid. Har den på hjärnan nu så var tvungen att lyssna på den, faktiskt ändå bra.. tycker jag!

Hoppas alla ni som har fått era betyg idag eller tidigare är nöjda! Och njuter av lov nu!

Puss o Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar