onsdag 7 december 2011

brytdag -stan-shopping-stallet!

Shiiit! Jag tappade precis datorn i golvet!!!! Hjäälp! Men, men den mår bra och är bara lite inbuklad på skärmen där uppe men det spelar ingen roll för den går att stänga som vanligt o så, ja!

Idag var jag på stan med min kompis efter skolan för vi slutade 1 så det var jätteskönt! 
Jag var på shoppinghumör, inte ofta, så det blev lite shoppat iaf, fast det jag egentligen behövde köpa var julklappar men så blev det inte!

Här e de jag köpte:

 En svart stickad tubkjol från Gina Tricot! Jag såg den tidigare i höstas och sedan nu så kände jag att jag var tvungen att kolla på den igen fast så var den på rea så den kostade 70 kronor istället för 100, så då slog jag till. 100 kronor är ju inte heller dyrt alls men jag var inte säker på att jag ville ha den från början!
Jaja, en bh från HM. Man kan ha den både såhär vanligt och i kors i ryggen och det är jätteskönt, tycker jag! Det var någon slags julrea på den också, så den kostade bara 80 kr.

Sedan letade typ ihjäl mig efer en lång skjorta. Jag var till och med runt på herravdelningarna och letade men jag hittade inte en någon stans förens min kompis skulle betala på Zara, då hittade jag 2 men den här tyckte jag var finast! 300 kostade den, så inte så väldans dyrt jämfört med endel andra!
























Japp det är vad jag har haft för mig idag, eller nä jag var i stallet efter det oxå, och nu sitter jag och äter typ middag klockan elva på kvällen! Bra där..

Puss o Kram! J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar