torsdag 8 december 2011

Dagens och lite blandat!

Godkväll!

Idag blev det ett sent inlägg igen! Asså det är inte bra, jag hade ju kommit in i det där med inlägg på morgonen men det klarar jag inte riktigt just nu, jag e lite för trött på morgnana...

Nu har jag kommit hem från stallet och har precis duschat så nu ska jag äta.

Här är dagens outfit iaf!
Jag var tvungen att ha min nya blus idag, så det blev såhär:

 blus: Zara
fakeläderjacka: JC
väska Mulberry
armband: kommer från Tjallamalla
benvärmare HM


Ja.. jag fick veta mitt betyg i kemi idag.. det gick faktiskt bra, det blev ungefär som jag trodde!

Lite mysiga bilder på allt möjligt!






Här är min supersnygga underbara bästis, Matilda!
Hon ska söka in till nån modelsak imorgon i stan!



Puss och Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar