söndag 4 december 2011

Förra dagens outfit & I'm in love-Acne-jacka!

Nu ha jag precis kommit hem från sthlm, hela flygresan hem var försenad en timme och på planet råkade jag spilla en hel tekopp över hela mig och min kompis bok! Shit! Så nu måste jag köpa en ny eller ja om hon inte vill ha denna även fast den är lite bucklig...
Jag är helt trött på allting just nu!!
Och jag ska ha fysikprov klockan 8 imorgon så det hjälper ju lixom! Och jag vill egentligen åka till stallet för det är typ bästa medecinen o man är lite trött och så. Man blir helt pigg och orkar mycket mer! Men det fick jag ju inte för mamma, hon bara nää men nu när planet är försenat hinner du ju inte plugga i eftermiddag så jag tar Cooper!
Jag bara jaha, Tack! Fast jag ska ut och springa istället. Det blir ungefär lika bra som stallet bara det att jag inte får träffa Cooper. Men iaf, sen ska jag ta en varm lång dusch och sen sätta mig och plugga!

Lite annat roligare nu!

gårdagens stan-outfit:


fakeläderjacka: JC
mössa: High
vantar: Abercrombie
halsduk: Dagmar
byxor: Zara
skor: Tod's (mammas!)
väska: tänker säga jag inte för då känner
jag mig bara helt bitchig och
bortskämd.!

 Denna jackan hittade jag på Acne!!
I'm in LOVE!!






















































Fast ja kände mig inte så sugen på att lägga 19000 kronor så jag skippade.. 


Hm ja jag vet man reagerar på priset!

 Okej nu måste jag verkligen ut och springa!


trött Kram!! J

ps. den nya framsidan går framåt! Jag väljer mellan två bilder bara, 

outfitbilden 

högst upp och denna fast jag vet inte...!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar