lördag 3 december 2011

Café Milano, Sthlm!

Nu sitter jag på nån restaurang milano, mitt i stan. Har varit runt på sturegallerian (som hade jättetråkiga kläder typ!) och så har vi gått på nån fin gata..? Men de har ju Urban outfiters här!! Och lite fler saker fast först gick vi förbi en acne-affär o vi har ju acne i Malmö oxå men jag såg en helt underbar jacka/kappa där!! Asså jag är helt SÅLD!!! efter det kunde jag inte hitta något annat, fast jag såg en annan fin skinjacka från acne som var svart med svart ludd i den var också helt underbar! Fast inte lika. Förresten känner jag att jag måste börja få in ett litet nytt inslag av nån ny stol i min garderob, vi får se hur det blir med sen saken! Iaf, jag ska försöka hitta nån bild på kappan sen när jag kommer hem så ni får se, för den var verkligen HELT underbar! Jaha ses o hörs! Kram J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar