fredag 2 december 2011

sthlm outfit 3/12 !

Cha, Cha!
det är väl så man säger i sthlm..! ;)

Igår när vi kom till sthlm åt vi mat och så hos mina kusiner. Sedan kollade jag lite på Idol med dem och sedan gjorde jag också en ny framsida till bloggen. Fast jag vet  inte riktigt hur jag ska kunna ta kort på den?? För när vi gjorde denna framsidan som är nu tog min kusin kort på den vi hade gjort genom att trycka på några knappar och lite så men jag är ju inte så himla teknisk så jag vet inte riktigt hur man gör! Det kan hända att den nya framsidan får vänta tills kusinerna kommer till Sverige så de kan visa mig, fast det är typ bara nån vecka kvar så jag kanske klarar mig...!

Iaf idag ska jag kanske ner på stan innan vi ska åka till mina andra kusiner. Fast det är bara om min kompis, som jag kanske ska träffa, kan träffas vid lunch eller om min morbrors fru vill åka ner. Jaja jag vet inte! 

Nu på morgonen har jag bara hunnit hoppa in  duschen och klä på mig.

Dagens:

Jag fick ta bild i deras badrumsspegel... 
tröja. Monki
byxor: Zara

Nu ska jag gå ner och äta frukost! 
puss J
(btw, igår hade vi sjukt bra med läsare.. blev sjukt glad!)

1 kommentar:

  1. för att ta en bild clickade jag på den knappen där det står cmd och en liten symbol sen på och sen på den knappen med den lilla pilen som pekar upåt mot den andra knappen som har ett litet ljus och en pil och sen trycker do på 4 och håller in dom på samma gång seden så can du bara dra din mus över de du vill ta kort på
    hoppas at du fattar jag är inte så bra på att förklara

    SvaraRadera