söndag 18 december 2011

Glögg hos Elin!!

Heej!

Nu sitter jag i min kompis säng (hon jag e hemma på glögg hos, Elin). Jaa, juste jag har redan berättat vad jag har gjort idag, men jag tänkte lägga upp min outfit fast jag har inte tagit nån bild så det är lite svårt..!
Fast juste om ni går in på tidigare inlägg denna månaden ser ni den blusen jag har, från Zara. Ganska ny!


Hittade en bild...
Och dessa skorna!

Jaa, nu ska jag vara lite social kanske!!



Förresten, för ett tag sedan tog ju min morfar lite bilder på mig och min häst, Cooper. 
Nu har jag faktiskt äntligen bestämt mig vilken jag ska ha.. fast i svart-vitt!


Okej nu måste jag verkligen vara lite social!! 

Ååh nä jag kom just på en sak.. 
Sista Gossip Girl avsnittet var förra söndagen, jag döör!! Jag vill veta!!! För Chuck typ dör ju. Guud Jag vill veta. Fast man vet inte om han dör men jag tror det.. Iiih.

Okej sluta nu Johanna, jag måste va social!!
Puss o Kram J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar