söndag 18 december 2011

Fjärde advent!

Heej!

I morse ringde klockn halv 8, då skulle jag till stallet och fixa och sedan vidare till gudstjänst! Jag höll typ på att dö när klockan ringde!! Min kompis, som jag sov hos skulle egentligen ha följt med mmig till stallet men hon bara somnar om.. Och kommer inte på gudstjänst!! tilda...

Jaja jag ska sluta klaga, nu är det över. Jag träffade en kompis i kyrkan iaf så det blev lite roligare, även om jag höll på att somna.. Men nu sitter jag med en kopp kammomill-te, anklevermousse och ett rostat bröd och ska kolla på film, det blir en lugn eftermmiddag! Eller ja en stund, sedan ska jag på glögg också, så då måste man vara trevlig igen..!


Det är denna filmen jag ska se, fast jag har redan sett den två gånger.. jag kanske inte pallar!!


Okej, trevlig fjärde advent förresten, nu e det bara 2 hela dagar kvar i skolan, en avslutningsdag och lite mindre än en vecka kvar till jul!! Wihoo!!


Puss o kram J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar