lördag 17 december 2011

Trött Lördag 17/12

Heej!

Sorry men jag palla.de inte görs något inlägg igår och jag hann typ inte heller..

Först var jag ju i skolan, slutade halv ett så det var jätteskönt! Sedan stack jag snabbt till stallet och sedan träffade en kompis!

Jag förstår inte hur man kan vara såhär trött? Det är helt sjukt! men iaf nu slutar vi ju på onsdag och sedan ska jag vidare till landet på torsdagen då ska jag bara chilla och typ vila upp mig!

Idag ska jag träna för en tjej vid 2, sedan ska jag träffa några kompisar ikväll och så ska vi nog sova över, men jag vet inte om jag pallar... Jaja jag får göra det iaf!!

Nu sitter jag o kollar på Elsas Värld på tv3 play, jag hade bara sett första avsnittet, och tyckte inte att det var speciellt bra men nu ska jag testa igen och se om jag tycker om den mer nu..!

Sedan ska jag gå upp och äta frukost men jag det blir lite senare...

Jaa, det är vad jag ska göra idag! Imorgon måste jag gå på gudstjänst, ååh jag vill inte!! Så himla tråkigt!!

Juste, det är rea på Spirit Stores för medlemmar, de har så sjukt snygga kläder! Fast det är liksom lite dyrt, ett stort minus!! Men jag ska nog dit iaf, bara för att typ kolla på kläder.


Ses J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar