torsdag 15 december 2011

rea typ överallt på stan!! 15/12


heej!

Jag har precis kommit hem från stan. Jag och min kompis skulle till en affär på föreningsgatan nr 8a! Det är tydligen 2 tjejer som driver den och tar in kläder direkt från Paris. Det är inte alls riktigt min stil, de har lite vintage och så men ändå rätt coola saker! Jag köpte en julklapp till min kompis, men jag kan inte säga vad det är för hon kanske läser..
Just nu har de 50% på nästan allting i butiken men vid 19 skulle de sänka priserna ännu mer!
Jaa, jag hittade inget, fast de hade fina Levis-shorts de var vintage och på rea så de skulle inte kosta så mycket fast jag hittade inga som passade och som jag gillade så jättemycket så det blev inget med det!

Typ alla affärer i stan har ju rea nu! Vi var inne på Spirit Stores, fast de är så dyra så jag köpte inget även om de har iphone-skal från Marc Jacobs som jag vill ha men de hade bara de med stora bokstäver och jag gillar mer dem med små!
Marc by Marc Jacobs 

























Vi provade parfymer på Åhlnes, så nu jag har på mig min favvo-parfym Chloé





Vi började se en film på engelskan idag som hette Green Mile. Jättebra och helt jättehemsk!! verkligen ett tips om ni är sugna på en sådan film! Alla andra lärare är typ lite redan inne på termin men vår engelskalärare e sååå dålig, fast hon e snäll men hon pallar nog inte riktigt själv!! Hahah lite synd om henne hon e typ 63..!


Men jaa, 


Puss o Kram och hejdå, J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar