onsdag 14 december 2011

En hemsk nyhet och lite av morgondagen!

Heej!

Ville bara berätta att imorgon ska jag (kanske tror det) åka med min kompis till stan till någon butik som hade massa franska märken och hade rea nu fram till imorgon så vi ska dit i morgon eftersom det är sista dagen. Fats sedan måste jag ju till stallet också, men, men!
Ja det ska bli kul iaf!

For the record, I love Alexander McQueens clutch!


Här är ett förslag, as I like..!
Jag tycker inte riktigt om döskallen men samtidigt gillar jag den!

Ja.., Puss o Godnatt
J

Kom på en sjuk sak, för några veckor sedan hade man hittat en 4-årig pojke död och tydligen har man kommit ram till nu efter utredning att det var en 10-årig pojke som hade strypt honom med ett hopprep!!! Sjukt läskigt och hemskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar