onsdag 14 december 2011

springrunda i regnet!

Heej!

Nu har jag precis kommit tillbaka från Sydsvenskan och skolan! Sydsvenskan var ganska kul faktiskt, men nu när vi skulle hem regnar det ju helt mycket och jag är helt trött och ont i huvudet, fast det beror antagligen på att jag är hungrig.. brukar va så! Fast det är ju kanske inte så konstigt eftersom jag åt 2 bananer, 2 apelsiner och från början 2 men det blev bara en lussebulle till frukost, för den andra hann jag inte äta så den åt jag till lunch i skolan, bara! Vilket inte heller e så bra.. dumma mig! Men jag gillar inte maten i skolan så då blir det så.!

Nu funderar jag på att gå ut och springa. Det brukar hjälpa när humöret inte riktigt är på topp! Speciellt en lång springrunda i regnet.. (låter lite konstigt men..) men man vet ju att man kommer hem till en varm, lång dusch och god mat sedan så det överväger liksom! Dessutom blir man helt skönt trött efter en springtur!

Juste idag laddade jag ner lite kläd-appar på iphonen, t.ex Hugo Boss och Forever 21. F21 hade faktiskt en rättså bra app, tyckte jag! jag gillar deras kläder, de e lite annorlunda och väldigt billiga!

Jaa, nu ska verkligen tvinga mig ut i regnet!
Puss & Kram J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar