fredag 17 februari 2012

Finally

Alohaaa!

Nu är jag äntligen framme!
Jag kom till hotellet vid 2-tiden i natt, och då var jag så trött efter en ganska lång flygresa och allt att jag bara stupade i säng!

Men nu är jag vaken!
här är klockan 10 men i Sverige är den bara 7. Fast jag har typ redan ställt om och var uppe runt 9 denna tiden och fixade mig och allt! Nu är jag redo för frukost!
Så himla hungrig! Jag älskar hotellfrukostar med all frukt, goda bröd och scramble eggs.

Lite spontana bilder, det kommer fler senare när jag har varit runt lite, har bara sett vårt hotellrum än!



Dessa köpte jag på Kastrup, från Accessories, deras flipflop är hur sköna som helst! Och jag brukar inte ens gilla flipflop.




Jag återkommer senare med lite mer bilder och uppdatering!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar