lördag 18 februari 2012

I'm sorry! But feeling good

Internet har inte fungerat under dagen så jag har inte kunnat lägga upp nått men efter att jag hade klagat en stund i receptionen funkar det igen!

Idag har jag annars bara legat vid polen och slappat. Fast jag ville inte vara i solen för mycket nu den första tiden eftersom man e så känslig då men det är rätt skönt i skuggan! Det är ju ändå runt 30 grader.
Nu senare på eftermiddagen har jag lusläst tidningen Bazar som jag hittade här överbliven på stranden.. hehe!























Nu någon slags souk (marknad) som finns inne på hotellet, ja de är gigantiskt här..., och så ska vi äta middag.

Kvällens blir mina shorts från Cheap Monday och en underbart söt topp som jag köpte på Pradaoutlet i Italien för nästan ingenting! Jag bara yeah!


Ni får ha en underbar kväll! Kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar