måndag 16 april 2012

16 april

Hello!
Idag var det premiär för ballerina! Lite jäkligt kallt om fötterna efter ett tag kan man säga.. Men jag kommer nog fortsätta ha det iaf! Det är så himla skönt att bara kunna ta av och på sig dem när som och så har jag ganska stort urval av just desse  sorters skor vilket gör det lätt! Jag har dock inte några svarta men det ska jag försöa införskaffa, är sugen på marc by marc's svarta musskor med nitar! 
Iaf så hade jag idag ett par ljusbruna i kalvskinn från A Pair! Min ena hund har tyvärr lyckats bita sönder den ena lite.. Men jag använder dem så gott det går iaf, man behöver ju liksom inte dissa dem bara för det.. hehe.

Annars har jag varit i skolan, as usual. Och stallet där jag red ut en mysig tur med Emelie och Ida! När jag kom hem fick jag goda hemmagjorda hamburgare på rostat surdegsbröd! I like, I like. Nu sitter jag och ska plugga lite, och om det har kommit ett nytt Gossip Girl-avsnitt ska jag se det! 

Juste, idag nästan bestämde jag och två andra kompisar kompisar att vi den 5e maj ska se LMFAO i sthlm. Matilda ska bara kolla så att hon inte har cheer-tävling men det hoppas jag inte! Så himla kul det skulle vara! Det är på grönan och det är ingen åldersgräns och man behöver bara betala inträde! Okej jag vet inte om inträdet är dyrt men det hoppas jag inte! 

Nu ska jag fortsätta plugga matte! 
Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar