söndag 15 april 2012

söndag efter en lång helg

Är det någon annan som också känner att när man har varit ute på fredagen och tagit det lugnt på lördagen känns helgen såååå lång?!

Jaja nu är det iaf söndag och under dagen har jag tävlat, vilket inte gick speciellt bra men jag kom 2a iaf och man tackar ju inte nej till en placering.. Så när jag hade fixat allt i stallet stack jag hem bara för att upptäcka att min lillasyster och hennes kompis har varit inne på min  dator och både varit inne på min facebook och här på bloggen och busat.. seriöst har de inget roligare för sig..?1 Jaja ingen större skada skedd... Fast det är ju ändå inte så kul!
Sedan har jag nu på eftermiddagen varit i nån återförsäljningsbutik för märket Davida! Inte alls min stil, alldeles för tantigt men man kan ju alltid kolla! Nu har jag precis ätit söndagsmiddag med enkel fast god efterrätt bestående av glass och macroner som min lillasyster gjort.

I veckan har jag prov och en bedömningsuppgift i engelska (ett till prov tror jag egentligen men jag måste nog checka kalendern..) , franskprov nästa vecka med massa glosor och juste matteprov.., jag kan bara konstatera att jag kommer ha fullt upp ett tag!

Jag hade även idag på mig mina nya byxor från Zara, matchade bara mycket enkelt men otroligt skönt, med vitt linne och läderjacka från JC och Converse.

Hoppas ni har haft en bra helg! Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar